جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب
سرخط خبرها

مافیای جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود

  • کد خبر: ۱۳۵۳۷۱
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
مافیای جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود
گفته می‌شود فصل جدید مسابقه «شهروند و مافیا» برای پخش از شبکه نسیم در دی ماه ساخته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه‌ای به نوعی در شبکه نسیم تازه‌وارد به حساب می‌آید. چند فصل از این برنامه را شبکه سلامت پخش کرد؛ این برنامه، مسابقه «شهروند و مافیا» نام دارد که در قدمِ اول بهنام تشکر اجرای آن را برعهده داشت و در ادامه علیرام نورایی به عنوان مجری مطرح شد.

فصل قبلی آن در شبکه نسیم بازپخش شد. قرار است فصل جدید این برنامه که با تغییراتی همراه است برای شبکه نسیم ساخته شود. علیرام نورایی به عنوان مجری این برنامه باقی می‌ماند و بنابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم قرار است دی‌ماه به آنتن برسد.

"شهروند و مافیا" مسابقه‌ای است که در آن شخص، با آزمون و خطا برای شناسایی نقش اشخاص دیگر تلاش می‌کند. در این مسابقه اشخاص به صورت پنهانی میان دو گروه آگاه و ناآگاه و دو دسته مافیا و شهروندان تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا اشخاص مافیا را شناسایی و برای حذف آن‌ها رأی دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->